Forex ile Nasıl Para Kazanılır

Forex ile Nasıl Para Kazanılır

İlk Adım Forex i Tanımak

Birikimlerinizi Forex piyasaında değerlendirerek para kazanmaya karar verdiğiniz zaman atmanız gereken ilk adımlar forex nedir öğrenmektir. En basit haliyle forex piyasası hakkında bilgi edinilmeli ve araştırma yapmalısınız.

İkinci Adım Yasal Bir Aracı Kurum

İşlemlerinizi güvenli bir şekilde gerçekleştirebilmek için kesinlikle SPK tarafından yasal olduğu belgelenmiş bir aracı kurum ile çalışmanız gerekmektedir. Yasal Forex şirketlerini öğrendikten sonra sunduğu olanaklara göre bir tercih yapmalısınız ve üyelik işlemlerini başlatmalısınız.

Üçüncü Adım Forex Üyelik İşlemleri

Aracı kurumlar resmi web sitelerinde veya güvenilir sitelerde bulunan eklentiler aracılığıyla üyelik işlemleri başlatılabilir. Ad soyad e-posta ve telefon numarasından oluşan bilgilerinizi ilgili forma girerek üyeliğinizi tamamlamış olursunuz.


Dördüncü Adım Forex Eğitimleri

Forex ile para kazanmak için herşeyden önce piyasabın işleyiş mantığını iyi şekilde kavramak gerekiyor. Bu nedenlede ücretsiz olarak verilen eğitimlerden tam anlamıyla faydalanmak ve sürekli ilgili yazılar okunarak bilgi dağarcığı geliştirilmelidir.

Beşinci Adım Deneyim Kazanmak

İşlemlerinizi güvenli bir şekilde gerçekleştirebilmek için kesinlikle SPK tarafından belgelenmiş bir aracı kurum ile çalışmanız gerekmektedir. DEMO hesapta kendinizi deneyiniz ve hatalarınız görünüz.

Altıncı Adım Forex Stratejisi Belirlemek

Kendi Stratejinizi geliştirerek ve bilgilerinizle piyasayı yorumlayarak ilgili pozisyonlarınızı almanız gerekyor demo hesap aracılığıyla kendinize en uygun stratejiyi geliştirmeli ve yatırım planını yapmalısınız.

Yedinci Adım Yatırım Planı Yapmak 

Forex piyasasında yatırım yapmadan önce kendinize bir hedef belirlemeli ve hedefe ulaşmak için plan yapmalısınız bu plan kapsamında disiplinli ve istikrarlı bir şekilde ilerlemelisiniz.

Sekizinci Adım Analiz ve Piayasayı Yorumlamak 

En doğru zamanda en doğru alım ve satım yapabilmek için analizlerden doğru sinyalleri almalısınız. Teknik analizler ile fiyat grafiklerini okumalı temel analizlerle piyasada meydana gelen dalgalanmaları trendi yorumlamalısınız. Biz elimizden geldiği kadarıyla çok dikkatli bir şekilde yorumluyoruz. Forex Signals sayfamızda

Dokuzuncu Adım Psikolojik Olarak Hazırlanmak 

Piyasada işlem yapmaya psikolojinizide hazırlamanız gerekiyor. aceleci sabırsız ve kararsız olamamanız gerekiyor ve başkalarından etkilenmemeniz gerekiyor. Stratejileriniz doğrultusunda sakin, sabırlı bir şekilde hareket etmeli ve kendi kararlarınız ile ilerlemelisiniz.

Onuncu Adım Kaldıraç Oranlarını Doğru Kullanmak

Size paranızın 100 katına kadar işlem yapma ve kar eldetme olanağı veren bu sistemi doğru kullanarak kısa sürede yüksek kazanç elde edersiniz ama aşırı gelir beklentisiyle yapacağınız hatalar ile büyük kayıplarda yaşayabilirsiniz. Kısacası dımdızlak kalırsınız

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »